Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 17 november 2012

Hispeed mijn treinreis Nederland Hongarije !

Hispeed mijn treinreis Nederland Hongarije in November wou ik graag een paar dagen op familiebezoek naar Nederland en ik besloot om de terugreis te maken per trein. Om deze reis te boeken hebben we gebruik gemaakt van de ns reisplanner voor het deel van de reis tot aan Düsseldorf en van de internationale treinplanner voor de verdere reis, hierop kan men de reis goed uitzoeken.

De ns nationaal en internationaal reisplanner vinden we een ideaal hulpmiddel, plan de reis van te voren zoals je hem wilt reizen en laat je bijvoorbeeld niet vanuit Zeeland naar Amsterdam sturen en vandaar naar Venlo als er vanuit Zeeland een kortere en goedkopere route mogelijk is. Van de definitieve reis hebben we een uitdraai gemaakt met daarop alle stations waar gestopt wordt met de exacte tijden erbij, wanneer ik over moest stappen en op welk perron de trein dan aankomt en van welk perron de volgende trein dan weer vertrekt.

Dat vond ik onderweg heel handig en deze reis klopte het ook grotendeels en de keer dat dit niet het geval was werd dit duidelijk omgeroepen op het station. Als we de reis gepland hadden hebben we deze telefonisch geboekt bij hispeed in Nederland.

De treinkaartjes verzend men enkel naar........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!