Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 13 september 2012

Dag drie!

Ik neem vanaf Buda de metro naar het Parlementsgebouw waar ik een paar mooie plaatjes kan schieten en ook van het volkskundig museum. ik ga nergens in om dat ik dat later wel kan doen wanneer het minder mooi weer is. Ik loop door langs het water en ga met de margaretha brug naar het Margeretha Sziget eiland(een ander eiland dan het festival) T is echt een chille plek om rond te hangen. Er zijn veel stelletjes. Er is een fontein die op het ritme van de muziek aan en uit gaat. Er zijn allemaal zwembaden en discotheken. Daarnaast is er een groot grasveld omringd met mooie bloemen. Daarachter is een ruine en een spa.

Ik ben met de bus en de tram en metro weer terug gegaan. Heb thuis nog even wat gegeten. Om half 9 heb ik met Nathalie (iemand ook van de Hanze) afgesproken. Ik heb haar één keer kort op school gezien. Ze komt met haar vriend en een vriend van haar vriend. We spreken af bij Szimpla vlak bij mijn huis.

Het is een mooie bar waar........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!