Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 24 september 2012

10 Fok!

Het wordt steeds leuker in Budapest! Vanaf de vroege morgen tot het moment van slapen gaan. Wat temperatuur toch kan uitmaken. Wat ben ik blij met de koelte en zelfs met een dikke bui.

De assistants op kantoor vinden me een beetje gek, maar gelukkig kunnen we heel goed met elkaar opschieten, dus lachen ze om me als ik 's morgen opgetogen binnenkom dat het vanmorgen 10 fok was!(graden).

Zijzelf vinden het minder, zij hebben liever die zomers waarin ik liep te stikken en de energie per graad wegsmolt. Hun truien zijn van stal gehaald, de laarzen ook, ik zie stola's als extraatje voor de schouders en in de trams heb ik de eerste handschoenen en mutsen al gespot.......terwijl ik gewoon nog zonder jas loop.

Het is nu al om 7 uur donker en op dat tijdstip ben ik altijd in de stad, ergens eten, ergens lopen en echt elke dag geniet ik van de pracht. De etalages die 's avonds mooier zijn dan overdag, de terrassen met lampjes en verwarming, en alle mooie gebouwen die zijn uitgelicht.

En ook elke dag ben ik blij met........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!