Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 26 juni 2012

Ik vertrek naar Hongarije!

Haar meisjesdroom komt binnenkort uit. Hellen gaat met haar man verhuizen naar Hongarije. Samen gaan ze daar hun paradijslijk recreatiepark runnen. “Dat wordt een nieuwe wending in ons leven. Bij ons trouwen hebben we elkaar beloofd anders te leven. We willen meer samen genieten.”

"Ik weet niet waar het vandaan komt, maar al vanaf mijn zesde weet ik dat ik graag in een land wil wonen waar échte winters zijn en échte zomers. Natuurlijk wist ik toen nog niet dat ik in een landklimaat wilde wonen, maar wel dat ik sneeuw, ijs en kou zo fascinerend vond. Maar ik hield -en hou- ook van zinderend warm, afkoelen in een zwembad en de geur van de droogte.

Mijn ouders hebben 15 jaar geleden een huisje gekocht in Hongarije. George en ik kwamen daar regelmatig. En dan zwierven we verder door dat land.

Hongarije heeft........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!