Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 31 mei 2012

Hongaarse tandarts, deel 2.

Gisteren schreef ik al over onze ervaring aan de tandarts. Ik kreeg veel berichtjes en mailtjes van bezorgde Hongaarse Nederlanders, die ons erop wezen dat er heus goede, moderne tandartsen zijn in Hongarije.

Maar...dat wist ik heus wel. Ik had zelfs een kant en klaar adres, maar ik heb een beetje een eigenwijs mannetje en die wilde het dichter bij huis zoeken.

Maar....het lot besliste anders. Aan het einde van de ochtend kreeg hij enorm last van 'de kies' en maakte ik korte metten met de eigenwijze nukken van mijn mannetje.
Omdat ie de pijnstillers weg had zitten spoelen met rum, zou ik rijden en hij hoefde alleen maar naast me te zitten en één keertje te luisteren naar zijn vrouw.

Zingend (combinatie medicijnen/alcohol) zat ie naast me in de auto, het hoefde echt niet meer, hij had nergens last van (goh???) maar we reden voor de zekerheid toch maar even langs de tandarts die ik op mijn papiertje had staan.

Dat was een beetje een tegenvaller, want..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!