Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 12 mei 2012

Borq Hongaarse Wijnreizen online!

Dit ziet eruit als een klein berichtje, maar het is toch echt groot nieuws. Vanochtend ben ik met mijn website Borq Hongaarse Wijnreizen online gegaan. Sommige technische probleempjes moeten nog verholpen worden, en aan het Boekingsformulier en Contactformulier wordt nog gewerkt. Dat neemt niet weg dat vanaf vandaag mijn bedrijf ook zichtbaar is op het web.

Dat moet vanavond natuurlijk gevierd worden. Ik ga zo borrelen in het centrum van Budapest, hoop dat er mooie wijnen op de kaart staan.

Pannon Wine Challenge

Morgen wordt eveneens een bijzondere dag. Ik ga naar de Publieksdag van het 13e Pannon Wine Challenge. Deze Hongaarse wijncompetitie is in eerste instantie in het leven geroepen om Hongaarse wijnen ook op internationaal niveau aandacht te geven.

De afgelopen dagen heeft........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!