Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 22 april 2012

Hardlopen

Vorige week ben ik begonnen met hardlopen, niet omdat ik het zo leuk vind om te doen, maar omdat ik vond dat ik wat meer moest bewegen. Waar ik immers als tolk sowieso tijdens mijn werk bewoog en tussen de lessen door nog aardig wat trappen liep, zit ik nu de hele dag stil. En als ik zo eens rondkijk in kantoor zitten daar behoorlijk wat collega’s met… hoe zal ik het netjes zeggen… voldoende zitvlees.

Vorige week at ik mijn overheerlijke chocoladecroissant met puddingvulling en nam daarna nog een Túró-Rúdi, een populaire Hongaarse lekkernij. Een collega keek mij jaloers aan en verzuchtte dat zij ongeveer mijn figuur had toen ze haar loopbaan op ons kantoor begon, om vervolgens aan haar derde appel te beginnen.

Omdat ik mezelf geen zeven appels per dag zie eten......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!