Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 14 april 2012

Computers…

Mijn vocabulaire is weer uitgebreid. Ik ben nl. bezig geweest om een computer in Boedapest te installeren.

Eerst het probleem om hem mee te nemen. Ik dacht een grote tas meegenomen te hebben van huis. Blijkt hij dus te klein te zijn. En dus de computer met mijn vrouwelijke spierballen tillen. Wat zijn die dingen toch ongelovig….zwaar.
Maar hoera, een vriendelijke collega, kwam mij even te hulp. Ik dacht tot aan de ingang van het werk, maar nee, joepie! Daar stond zijn ex te wachten en deze heeft mij in de auto tot aan de voordeur van mijn flatje gebracht. Super bedankt ex!
Nog even met één hand deur open maken. Zal hem toch niet net uit m’n handen laten vallen…

’s Avonds fanatiek alles copieren op een stikkie. En dan stekkers overpluggen.

Was best te doen, tot dat..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!