Telefoontoestellen met Skype-certificering zijn door een storing niet in staat in te loggen op de VoIP-dienst. Gebruikers klagen steen en been, terwijl Skype meldt dat zijn dienst naar behoren werkt.
De storing voor de hardwarematige Skype-clients is afgelopen zondag begonnen, maar houdt nu nog altijd aan. Het Skype-forum stroom vol met klagende gebruikers in onder meer Nederland, België, Groot-Brittannië, Spanje, Zwitserland, Zweden, Hongarije, Brazilië en Canada.
Webwereld is door een lezer getipt, waarna Skype om opheldering is gevraagd. Op het forum wordt namelijk geen uitleg verschaft en de statuspagina van de VoIP-dienst geeft aan dat alle systemen goed werken.
'Probeer opnieuw'
"Bedankt voor je vragen - kun je alsjeblieft proberen opnieuw te verbinden?", reageert pr-medewerker Sravanthi Agrawal van Skype, dat is ingelijfd door Microsoft. "We menen dat er een technisch probleem was, dat inmiddels is opgelost.
Dus ik ben benieuwd of.........
KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!