Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 15 maart 2012

Brandweer voor de deur

Geschrokken toen jullie de titel zagen? Zo schrok ik gister avond, Marcel zat op zijn kamer en heeft dan uitzicht op de straat, en die roept in eens heel hard “mam brandweer voor de deur”. Ik stond al buiten voordat ik het wist, brand is in mijn ogen een van de ergste dingen die mens en dier kan overkomen. En de brandweer zie je hier niet echt vaak, dus ik bij de straat kijken waarom die hier was.

En automatisch eerst even snel door mijn tuin, en naar mijn dak gekeken, of ik iets gemist had. De brandweer stond stil bij mijn over buren, dus ik maakte me even zorgen om die oude mensen, maar er reed een jeep langs de brandweer wagen en de brandweer ging achter de jeep aan. Dus ik kijk welke kant op, en ga snel naar binnen om mijn jas aan te trekken, ik wilde weten waar de brand was en of er mensen bij betrokken waren. Het flitste al door mijn hoofd, dat als het een huis was, wij gelukkig net weer kleding en spullen binnen hadden en dus mogelijkheden om eventueel in een eerste behoefte te helpen, en dat was dan gratis geweest uiteraard.

Mijn jas aan gedaan en weer naar buiten, bij de kroeg was het druk op dat moment en er stonden mensen door het steegje naar achter de kroeg te kijken, dus ik liep daar naar toe.

En kreeg toen al te horen voor ik de straat over was gestoken dat het.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!