Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 28 november 2011

Nog veel te doen

Ik zeg het niet snel, maar ik heb nu een lelijk stukje Budapest gezien. En toch, omdat het Budapest is en ik niet veel lelijks over Budapest wil zien en horen, zie ik wel potentie. Nu is het weliswaar lelijk, maar er is gewoon nog veel te doen. En als dat gedaan is, zal het zeker veel mooier zijn dan nu, en zelfs misschien gewoon mooi.

Het begon met het plan om even naar Ikea te gaan, de kleine Ikea in de stad.

De snelste manier is met de rode metro, rijden tot het eindpunt en je bent er. Snel maar donker en daarom besloot ik het deze keer anders te doen. Als je de oude metro neemt tot aan het eindpunt, Mexiko út, dan staat daar tram 3 al op je te wachten. In dit stuk van de stad zijn het opeens ook andere trams, ouder, met rare plastic bankjes er in. Het eerste stuk van tram 3 is nog leuk, je rijdt door de wijk Zúglo, met veel bedrijvigheid, mooie oude panden, grote oude villa's, weliswaar toe aan opknappen, maar mooi zijn ze. Daarna wordt het grauw.

Nu speelde het weer ook een grote rol, het was grijs en........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!