Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 29 november 2011

De avonden

Tot dusverre ben ik meestentijds alleen in Budapest en tot verbazing van velen bevalt dat uitstekend. Overleg met jezelf verloopt voorspoedig en last minute beslissingen vallen altijd goed, ook al gebeuren ze op de hoek van een straat waar je in zou gaan, maar uiteindelijk toch een andere route kiest.

Deze keer was het anders, voor wat betreft twee van de avonden dan. En uiteraard ben je in Budapest nooit echt alleen, een praatje op een markt of in een cukraszda gaat gemakkelijk want de Budapesters zijn vriendelijk en mijn ongetwijfeld kromme Hongaars lijkt minder op te vallen.

Sinds een tijdje ben ik lid van een soort netwerk, Nederlands sprekende vrouwen in Budapest. Van achter mijn laptop zie ik hun programma's, meestal van het leuke soort, en helaas moest ik altijd verstek laten gaan. Net niet in de stad, te ver voor een avondje. Zeer spijtig.

Deze week stond er nog niks op de agenda en daarom besloot ik.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!