Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 13 oktober 2011

Updateee

Inmiddels zijn we alweer een maand verder sinds mijn laatste reisverslag, en ik zit hier nu echt gewoon in het 'normale ritme'.

Mijn lessen zijn (helaas) volop aan de gang, en vandaag heb ik zelfs al mijn eerste tentamen gehad! Het tentamen was eerlijk gezegd een trieste vertoning. Het lokaal was propvol, dus sommige mensen hadden geen plek om te zitten; het tentamen werd met een projector op een scherm geprojecteerd en je kreeg 20 minuten voor elke vraag. Dus dat betekent dat je geen eigen blaadje hebt met de vragen, en dat je niet op je eigen tempo en/of volgorde kan werken. Daarbij hadden ALLE Hongaarse studenten (ik lieg niet) om mij heen hun telefoon met internet bij de hand om de antwoorden op te zoeken. De docente riep wel elke keer door het lokaal: I AM WATCHING YOU!! Maar goed, meer woorden dan daden zullen we maar zeggen. Ze vond haar roman iets interessanter.

Ik vind Budapest nog steeds helemaal geweldig, ik blijf het leuk vinden om gewoon rond te gaan wandelen in de stad. Je hebt hier trouwens onwijs veel tweedehandswinkels, echt heel erg leuk om rond te neuzen! Wat wel een minpuntje is van Budapest is dat de mensen vaak onvriendelijk zijn, vooral in de winkels. Daarbij komt dat hun engels vaak ook dramatisch is, vorige week heb ik nog een kip die een ei legt geïmiteerd in de supermarkt om eieren te krijgen.

Martina mijn huisgenootje vond het heel erg vermakelijk en lag zowat op de grond van het lachen..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!