Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 31 oktober 2011

Thuis gebracht door 2 nonnen !!!

Ik heb toch weer zo iets bijzonders meegemaakt.
Ik ging met de taxi naar dat concert.( de taxichauffeur was trouwens een nare norse man)Dus ja... geen fooi en dat maakte hem niet vrolijker!!

Ik kwam de kerk binnen waar al wel wat mensen zaten, en werd hartelijk ontvangen door een soort van pastoor ofzo!
Hij sprak geen woord engels maar deed erg zijn best.
Dus ging ik wat achter in de kerk zitten.
Na verloop van even kwamen er ook 2 oude nonnen binnen. Die even met de pastoor kletsten en toen naar mij toe kwamen.
1 bleek een klein beetje engels en wat zuid afrikaans te spreken.
Ze bleek een aantal jaren in zuid afrika gewerkt te hebben als zendelingen.

Erg aardig mens. Die andere luisterde wel maar zij weinig.
Ze vroegen of ik wat meer naar voren wilde komen, want ze hadden niet zo'n goede geluidsinstalatie, en ja dan zat ik daar maar alleen.

En de dames kwamen gezellig naast mij zitten.
Het concert was leuk, ik denk dat het een muziekschool of een klas van een school was.
Maar het klonk echt niet slecht.
Kun je voorstellen .... zit ik in Boedapest in de kerk naast 2 nonnen!!!!
Na afloop werd er geklapt en wat gekletst, waar ik natuurlijk niets van verstond.
Wel zag ik dat plots de halve kerk zich omdraaide naar mij!!

En ik hoorde wel iets van toerist maar.....

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!