Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 29 oktober 2011

"Iskola és a divatot"

Jó napot kívánok!
Hogy vagy? Én jót.

Nou, daar zijn we dan weer. we zitten hier alweer ruim twee weken. Het is bijna niet te geloven. Voor ons gevoel zitten we er al veel langer. Wat wel een goed teken is. Ik heb mijn draai hier wel kunnen vinden. School begint steeds meer te wennen nu we dan echt onze lessen gehad hebben, we hebben een vertrouwde supermarkt kunnen vinden, mooie winkelcentra, Starbucks etc. We hebben ook een paar mode statements ontdekt in Hongarije. De meeste mensen hebben hier sokken in sandalen aan. Ook de mensen die gewoon sokken in schoenen hebben, zijn niet heel goed in het kiezen van hun sokken. Daarnaast schijnt het hier een trend te zijn om je bh thuis te laten.

Een andere optie is om een doorschijnend shirtje aantrekken. In Nederland gebruiken we leggings om onder een rokje of jurkje of wat dan ook aan te trekken. Hier denken ze dat het broeken zijn. Maar goed, genoeg over de mode hier laat ik maar weer verder gaan waar ik gebleven was, bij afgelopen zondag.

Zoals ik al gezegd had, hebben Kerstin en ik lekker van de zon genoten aan het zwembad.

We waren lekker verbrand en heel trots op het feit dat je kon zien waar de bikini had gezeten.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!