Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 23 oktober 2011

De eerste indrukken....

Budapest bevalt me goed. Het is een leuke stad met veel mooie dingen en vooral heel veel te beleven.

Ondanks dat ik nog een vreemdeling ben hier, voelt het toch al heel vertrouwd... raar gevoel is dat.... De eerste week hebben we echt nog zomerachtig weer gehad, dus nog lekker even kunnen genieten. Naast natuurlijk mijn 2 huisgenoten, Célia en Vaida, heb ik veel nieuwe mensen leren kennen. Aan het project waarvoor ik hier ben doen 3 scholen mee en daar zijn we nu alledrie geweest, dus veel info en best intens allemaal. Ondanks dat we vaak maar een paar uur per dag echt een planning hadden was het best vermoeiend. Al snel kwam daar onze oplossing: een afternoon nap!!!

De mensen zijn heel aardig en blij dat we er zijn. Zowel van de organisatie waar ik voor werk (Egyesek) en de scholen. Zo zijn we dolblij met Réka, een oud student van een van de drie scholen, is nu al 2 keer met ons op sleeptouw geweest om ons de stad te laten zien en een goeie gids.

Ze weet veel meer te vertellen dan ik kan onthouden.. (nu is dat niet zo moeilijk natuurlijk) Ook mogen we een keer komen kijken bij een repetitie en concert van haar (ze speelt hobo in een orkest), heeft ze ons meegenomen naar haar favo theehuis en geintroduceert in groen bier.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!