Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 31 augustus 2011

'We've got an apartment!'

Jo napot kívánok mindenki!

(Goededag allemaal



Inmiddels alweer een week of twee verder sinds mijn laatste blog, dus leek me wel weer tijd voor een update.



Na een lange zoektocht is het ons dan ein-de-lijk gelukt om een apartement te vinden. Deel het met Taru (Fins) en Franzi (Duits), dus lekker internationaal gezelschap. Het apartement ziet er netjes uit en is centraal gelegen. Mijn kamer is echt een balzaal, dus genoeg ruimte voor logés. Nu moeten we alleen nog iets meer ons eigen plekje van maken, maar dat gaat wel goed komen.



De cursus is inmiddels afgesloten. Heb donderdag mijn schriftelijk en vrijdag mijn mondeling examen gedaan. Heb de cursus met een excellence afgesloten. (net als bijna iedereen, maar dat is dan weer een klein detail).

De laatste twee weken van de cursus waren weer lekker vol gepland. Zo hebben we een bezoekje gebracht aan het Parlement van Budapest.



Is wel even wat anders dan het Binnenhof.........



KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!