Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 22 augustus 2011

Eerste Hongaarse les!

Szia allemaal!



Even een korte update aangezien ik barst van de verhalen!



Vandaag de eerste Hongaarse les gehad, heb me echt stuk gelachen! Word gegeven door een oud vrouwtje die erg enthousiast is en met een gewaad als Mevr Readts altijd aanhad (voor iedereen van Stella Maris!

Ehm nou het is echt moeilijk, al is de grammatica best makkelijk want volges mij gebruiken ze voor alle personen dezelfde werkwoorden dus er zijn geen vervoegingen of hoe heet t ook weer!



We hebben al wat dingetjes geleerd, natuurlijk wist ik al wel 'Kèrec egy sört' en 'egészégédre', means Ik wil graag een biertje en proost! Maar er zijn natuurlijk ook nog andere belangrijke en leuke woorden en zinnen om te weten in het dagelijks leven!



Dus we hebben het alfabet geoefend en........



KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!