Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 16 mei 2011

Tentamen Hongaars

Vandaag had ik mijn tentamen Hongaars.

Ik had alle getallen zitten te oefenen, want Peter Kiss (de docent) had gezegd dat hij getallen zou voorlezen en die zouden wij dan op moeten schrijven. Natuurlijk werden de getallen helemaal niet gevraagd (ik begrijp ook niet waarom ik daar verbaasd om was, niets gaat hier zoals ze je van te voren vertellen), maar schreef hij in plaats daarvan 9 zinnen op het bord. 2 zinnen in het Engels en de rest in het Hongaars en dat moesten wij vertalen. We mochten onze aantekenen er bij houden en konden met elkaar overleggen. Peter ging na een tijdje zelfs naar de kantine om even wat eten te halen.

Toen hij weer terug kwam konden we in de rij gaan staan zodat hij ons werk kon controleren.

Iedereen had natuurlijk overal hetzelfde opgeschreven...........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!