Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 15 mei 2011

Nog 39 nachtjes slapen..

Maar voor die tijd heb ik nog een hoop te doen! Maandag heb ik m'n eerste tentamen; Hongaars. Woensdag moet ik een stuk inleveren over een Nederlands festival en vrijdag komt Marieke. De maandag daarna moeten we natuurlijk uit en die woensdag heb ik ook wat tentamens geloof ik. Maar het systeem om je in te schrijven werkt niet goed voor Erasmus studenten. Dus ik moet nog even afwachten of ik ben ingeschreven of niet.

Afgelopen week heb ik ook niet stil gezeten, hoor. Gister moest ik namelijk mijn filmpje inleveren voor Creative Planning. De opdracht was om een filmpje te maken en heb ik samen met Jeremy gedaan. Jeremy wilde een horrorfilm maken, dus hij heeft 't hele script bedacht en 't meeste gefilmd. Ik heb voornamelijk lief gelachen en m'n tekst opgezegt. Ik zal straks 't filmpje uploaden, dan kunnen jullie 't zien.

Woensdag hebben we 't meeste gefilmd en donderdagnacht hebben we alles geknipt, geplakt en het hele filmpje in elkaar gezet. We dachten namelijk dat we volgende week pas het filmpje in moesten leveren en we kwamen er donderdag middag pas achter dat de deadline een week naar voren was gehaald. Vrijdagochted om 6 uur was 't af en om 9 uur hebben we 't ingeleverd.

De docent heeft het filmpje aangepakt, ons bedankt voor ons interesse in zijn vak, zijn handtekening op onze papieren gezet en zo hadden we een 5 te pakken. (5 is het hoogst haalbare)

Hij heeft ons filmpje niet eens gezien, maar blijkbaar vond 'ie ons wel aardig ofzo...........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!