Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 11 mei 2011

Droger....

Ik hoop eigenlijk dat het deze zomer niet nodig zal blijken, want dat zou betekenen dat we 'n mooie, droge zomer krijgen. Maar de natte zomer van vorig jaar heeft me wel aan het denken gezet. Ik wil nog steeds graag allerlei fruit drogen, maar zelfs in de goede zomer voor twee jaar kon ik tóch niet alles buiten gedroogd krijgen. Ik heb bv mijn tomaatjes dan ook grotendeels in de oven gedroogd. In de restwarmte van het bakken, dát wel, maar tóch....

En toen las ik op iemand's blog (ik weet écht niet meer bij wie) lofuitingen over 'n droogapparaat. Ik was nieuwsgierig, en heb bij diverse firma's gekeken, maar de prijzen van die apparaten vielen me niét bepaald mee! Beneden de 100euro kwam je er niet aan te pas. Nou.... dán maar niet, dacht ik.

Totdat ik 'n paar weken later in Kistelek over de zondagsmarkt struinde, en daar...........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!