Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 27 mei 2011

De laatste...

Vandaag besefte ik mij dat de periode van 'de laatste..' officieel is aangebroken. Vandaag was namelijk mijn laatste keer beddengoed verschonen (dit kunnen we twee wekelijks doen; je levert het vieze in en krijg schone terug). En nu is het dus tijd voor de laatste blog.

Vorige keer zijn we half april geëindigd. Vlak nadat mijn papa en mama weg zijn gegaan uit Pécs ben ik een paar dagen naar Boedapest geweest met Anna, Elodie, Julie en Jonas. Het was springbreak, dus even een uitje om ook het echte vakantie gevoel te pakken te krijgen. Prima gelukt kan ik zeggen. Mieke had nog een tip voor een goed Erasmus feestje, met als gevolg een hele mooie avond.

Dat ik in Boedapest was kwam ook wel heel goed uit, want zo hoefde Harm niet alleen de drie uur durende treinreis van Boedapest naar Pécs af te leggen. Samen met Harm heb ik dus de rest van springbreak in Pécs doorgebracht, dat was een heerlijk weekje vakantie. In die week ben ik ook van 22jaar naar 23jaar gegaan, allemaal nog bedankt voor de felicitaties. Hier hebben we het kleinschalig gevierd want aangezien het vakantie was waren veel van de Erasmus studenten terug naar huis of op een ander tripje. Samen met Harm, Anna, Elodie, Julie en Jonas zijn we uit eten geweest bij ons favoriete restaurant, Replay! Gevolgd door cocktails in onze favoriete bar, Cooltourcafé. Een prima avondje dus.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!