Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 12 april 2011

Who’s afraid of white and brown.

Bij het betreden van de binnentuin zie ik Laci aan de slag. Hij repareert de muur van de garage van de buren. Dit zonder overleg, iets wat in Hongarije verboden is. Het betreden van andermans tuin en het uit te voeren werk moet altijd in overleg. Terwijl ik nog denk “als hij het maar netjes doet” valt mijn oog tegelijk op zo’n klein zakje gips dat ik eigenlijk niet eens wist dat ze zo klein te koop zijn. Als Laci zijn spullen pakt en zegt dat het klaar is zo, maakt hij nog de opmerking dat onze buren hier niet naar hoeven te kijken.

Mijn bloed borrelt maar tegelijk schiet ik zo in de lach van het enorme prutswerk, dat ik gelijk moet denken aan het bekende schilderij” Who’s affraid of red, yellow and blue”, nadat het door een één of andere onverlaat hersteld zou zijn. Daarom is deze muur nu verheven tot een kunstwerk met de naam............

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!