Van de week weer een technische jongen binnen gehad van onze provider. Ik had gebeld met ze dat we de e-mails niet binnen konden halen. Ja, ze zouden met spoed komen. Kon drie dagen duren. Hongaars…
Maar afspraak is afspraak dus om 12 uur stond mijnheertje, na drie telefoongesprekken omdat hij de weg niet wist, toch voor mijn deur.
Ik dacht dat ik duidelijk uitgelegd had wat het probleem was. Tenminste die indruk had ik van het keurig Engels sprekende meisje aan de telefoon.
Hij ging gelijk aan de slag met nieuwe kastjes plaatsen. Testen, en nog es testen. En ja hoor. Nog even een handtekening. En ik had weer internet!
Ja, dat had ik aldoor al vertelde ik hem. Dus ik legde uit wat mijn echte probleem was. Aha, verkeerd wachtwoord, en weg was hij.
Lekker makkelijk. Ben ik drie dagen in de veronderstelling geweest dat het aan de provider ligt, en nu ligt het aan ons….......
KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!