Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 17 maart 2011

Halen en brengen.

Ik was diep verzonken in gedachten hoe de moestuin dit keer in te richten, om te voorkomen dat dezelfde planten op dezelfde plaats zouden komen te staan toen de bel klonk. Met enige ergernis stond ik op, trok een trui aan en schoot in mijn kaplaarzen die voor de buitendeur stonden. Boven het hek stak het gezicht van een jonge vrouw die mij vriendelijk en hoopvol aankeek.

Het drong tot me door dat de laatste tijd dit soort gezichten niet zo vaak boven het hek uitsteken. Meestal zijn het gezichten die enigszins hopeloosheid uitstralen. Dit is vaker het geval dan een jaar geleden. Het monster dat armoede heet heeft hier genadeloos toegeslagen. Ik liep naar het hek.De vrouw liet er geen gras over groeien en met haar mooiste glimlach wilde ze haar verhaal afsteken.

Maar mijn ogen waren alleen gericht op het boek in haar handen...........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!