Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 18 maart 2011

De tijd gaat snel

Ik ben hier al bijna drie weken, maar voor mijn gevoel is het veel korter. Dat komt omdat ik tot mijn grote spijt veel te weinig gedaan heb aan mijn studie.

In Nederland merkte ik al dat de gemiddelde Hongaar er twee weken over doet om een mailtje te beantwoorden en hier wordt dat vooroordeel nog eens bevestigd. Ik heb negen mailtjes gestuurd naar mensen die ik zou willen interviewen. Met een van hen heb ik komende dinsdag een afspraak (spannend!), een van hen heeft aangegeven wel een afspraak voor mij te willen regelen met zijn college, die op dit moment nog in Brussel zit, maar verder heb ik nog geen reacties.

Ik hoop dat deze twee personen mij in ieder geval weer verder kunnen helpen aan nieuwe contacten........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!