Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 23 maart 2011

Bezoek

Vrijdag in de namiddag en zaterdag overdag hebben we veel door de stad gewandeld en veel gezien. Natuurlijk heb ik ze ook aan een aantal van mijn vrienden voorgesteld en we zijn ’s avonds allemaal uitgegaan. Op zaterdagavond was het de planning om naar White Angels te gaan.

Dat is een van de foute clubs van Boedapest en het leek mij wel leuk om ze daar naartoe mee te nemen. Ik was er zelf ook nog nooit geweest maar we hadden veel spannende verhalen gehoord. Toen we aankwamen zagen we dat iedereen verkleed was en bleek dat er voor eens in het jaar een high school Halloween feestje gehouden werd. Dit was natuurlijk een enorme tegenvaller aangezien mijn vrienden net allemaal al Carnaval gevierd hadden........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!