Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 15 maart 2011

And the adventure continues.. Stage in Boedapest

Ik arriveer op 10 februari terug op Hongaarse bodem en heb het gevoel dat ik kan zeggen: Welkom thuis Melanie. Alles is hier zo bekend voor mij dat ik plots de maand in Belgie al terug vergeten ben. Ik heb geluk dat ik mijn Feestbeest Mara mee heb kunnen krijgen want ik zou anders niet weten hoe ik die loodzware valiezen thuis gekregen zou hebben.

Niet alleen daarvoor ben ik haar dankbaar, ook voor de fantastische dagen die ik met haar heb kunnen doorbrengen. Volgens mij heb ik meer van Budapest gezien in die paar dagen dan in al die maanden samen. Twas echt genieten!........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!