Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 23 februari 2011

The Opera House

Voor een ieder die plannen heeft om Budapest te bezoeken: het Opera huis is zeker de moeite waard! Je kunt een rondleiding doen, maar nog leuker is natuurlijk als je naar een voorstelling zelf gaat! Een ballet-, orkestvoorstelling, opera etc.

Mijn eerste voorstelling in het Opera huis was samen met Dini, naar een balletvoorstelling. Ik was erg onder de indruk van het interieur van het gebouw zelf en het balletstuk maakte alles helemaal compleet, geweldig!

Gisteravond ben ik samen met mijn schoonouders en zwager naar een orkest voorstelling in het Opera huis geweest. Normaal gesproken niet mijn smaak, maar omdat ik het wilde proberen, ben ik toch gegaan. Het eerste stuk was saai en viel tegen, maar na de pauze veranderde alles en was het zelfs leuk en erg mooi!........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!