Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 23 februari 2011

Kérek szépen egy tejes kávét?

Gister had ik mijn tweede les Hongaars. Het is wel een hele moeilijke taal, hoor! We zijn begonnen met de werkwoorden 'hebben' en 'zijn'. Verder zijn we bezig met de kleuren, met tellen en -het allerbelangrijkste- met alle dingen die je in de koffie kunt krijgen.

Hongarije is een koffie land waar je op elke hoek van de straat koffie kunt afhalen. Bovendien zijn er koffiehuizen waar je heen kan gaan om allerlei soorten koffie te drinken. Ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat ik echt m'n koffie in het Hongaars ga bestellen, want ik ben veels te bang dat ze dan Hongaars gaan terug praten!.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!