Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 25 januari 2011

Hongaarse Bios

Ik weet, elke keer dat ik een blog schrijf is het eigenlijk alweer te lang geleden. In het begin is alles nieuw en komt er van alles op je af en zo'n zes maanden later gaat eigenlijk alles zn gangetje en is bijna alles gewoon..

Maar zo behoud je natuurlijk geen lezers, dus ik zal jullie wat vertellen over iets wat me bezighoudt en dat is de Hongaarse bios! Dat is opzich niet zo bijzonder, maar in de afgelopen tien dagen, ben ik zo'n vier keer geweest. Iets wat ik in NL haast niet in een jaar deed, deed ik nu dus in bijna 2weken tijd.

Maar waarom? Een film kijken is natuurlijk altijd leuk, maar het is ook een fijn tijdverdrijf. Hier in Budapest heb ik vaak moeten wachten (te laat komen hoort bij Hongaarse mentatliteit) en als je dan voor een leuke prijs naar de bios kunt, why not? Je betaalt in elke bios dezelfde prijs: 1450 ft, wat ongeveer gelijk is aan €5.. Iets waar je in NL nog maar een half kaartje voor hebt.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!