Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 24 januari 2011

De Ezelbrug, opvang voor paarden en ezels

Als kind had ik twee dromen. Ik wilde mijn eigen boerderij en ik wilde vooral veel dieren om mij heen. Al bijna vijf jaar woon ik nu in Hongarije en hier zijn die dromen ook verwezenlijkt. Toen ik net in Hongarije kwam wonen, raakte ik in contact met mensen die een oud, zwaar mishandeld ezeltje te koop hadden. Hij had zijn achterbeen gebroken.

De aanblik van dat ezeltje was genoeg reden voor mij om hem te kopen. Hij is nu ongeveer vijfendertig jaar oud en hij heet Tök. Tök gaf mij eigenlijk de eerste aanzet om meer te gaan doen voor mishandelde en verwaarloosde paarden en ezels. Al snel kwamen er dus nog meer paarden en ezels op mijn boerderij Ezelbrug te wonen. Momenteel heb ik drie ezels en twee paarden in de opvang. Ze hebben allemaal hun eigen, trieste verhaal..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!