Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 27 oktober 2010

Op naar de winter - By Diane hobbelen

Wij zijn druk met de aankomende winter, hier wordt al druk gesproken over sneeuw en kou. Afgelopen jaar hadden we behoorlijk wat sneeuw, maar wij hebben te horen gekregen dat er voor dit jaar nog veel meer sneeuw voorspeld wordt. Ik heb geen idee of dit waar is, maar we nemen maar het zekere voor het onzekere.

We hebben vandaag onze graan voorraad in zakken gepakt en uit de schuur van ons boertje gehaald. Die staat boven op een berg, dus met sneeuw en regen wordt het moeilijk om daar te komen, dit staat nu veilig binnen handbereik klaar voor de winter. Balen stro hebben we alvast van de stapel gehaald en die liggen nog daar boven, maar worden ook naar beneden gehaald en gaan in het hooi hok.

En dan de mais, die is duur dus kopen doe ik niet graag moet ik eerlijk bekennen. Ik heb een tijdje geleden wel 200 kilo gekocht maar dat koste me 10.000 forint, dit is ongeveer € 40,00.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!