Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 30 augustus 2012

Robbe woont in Hongarije

Dit is Robbe. Hij is 9 jaar oud en woont in Hongarije. Op WereldKids stelt hij zich voor en vertelt hij waar hij woont.

- In welke stad van welk land ben je geboren?

Antwerpen, België, geboren te Borgerhout

- Waar woon je nu?

Hongarije in het dorpje Korostetetlen

- Hoe lang woon je er al?

Sinds maart 2012

- Waarom woon je daar? Wat doet je vader of moeder?

Ik woon hier met mijn mama. Mijn mama is make up artiste. Ik woon hier omdat we hier al 7 jaar lang op vakantie komen en mijn mama het hier zo leuk vind dat ze er wou komen wonen.

- Vertel eens wat meer over de plek waar je nu woont…

Ik woon in een verbouwde graanschuur met naast ons het huis van opa en oma die hier ook al 3 jaar wonen. We hebben een grote tuin met veel fruitbomen. In ons dorp zitten er 35 Nederlandse gezinnen die hier een vakantiewoning hebben en ouderen die hier permanent wonen. Elke vakantie zie ik kindjes van die gezinnen in het thermaalbad van het verdere dorp. Wij wonen langs een verbindingweg tussen Korostetetlen en Jaszkarajeno. Met als enige buur een schapenboer. Wij hebben een luxe fietspad van het ene dorp naar het andere dus fietsen we lekker veel heen en weer. In het dorp is niet echt veel te doen. De mensen zijn hier wel echt arm.

Toen we nog op vakantie kwamen.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!