Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 18 augustus 2012

Nieuw onderkomen

Boedapest is een bijzondere stad. Je komt hier van alles tegen.

Zo werd mijn aandacht afgelopen weekend getrokken door iemand van de vuilnisdienst hier, die een nogal opvallend Oranje t-shirt aan had. Daarop prijkte het Wilhelmus, wat mij toch wel enige warme vaderlandslievende gevoelens gaf.

Ik vraag me echter wel af of de beste man er zelf bewust van was, wat er op zijn t-shirt stond.

Verder kwam ik hier in de Aldi ook wat eigenaardigheden tegen. In Hongarije is de Aldi een relatieve nieuwkomer en ze varen ook een iets andere koers dan Aldi’s in overige landen. De Aldi in Hongarije verkoopt namelijk ook A-producten. Dat had ik al ergens gelezen toen ik nog in Nederland zat, dus vandaar mijn enthousiasme om dat van wat dichterbij te zien. Toen ik de Aldi binnenkwam, was er eigenlijk vooral een gevoel van herkenning. De opstelling was precies hetzelfde zoals we het gewend zijn in andere landen.

Lekker alles op pallets en in dozen dus. Ook de Coca-Cola die stond te prijken tussen de reguliere Aldi-merken. Dat was wel grappig om te zien. Een foto waardig.

Ik heb echter helaas geen........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!