Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 21 juni 2011

De mouwloze jurk

Het was elke avond een feestje om te mogen eten in Boedapest. Keuze te over en opnieuw was ik veel te vinden in de Indiase en Thaise restaurants. Heerlijk, prima om er alleen te komen en nu kan ik er weer heel even tegen. Gelukkig wel met koriander in de tuin nu.

Op een avond ging ik voor wat anders. Op de nagymezö ut zit een restaurant dat een Noord Afrikaanse keuken voert, gecombineerd met Hongaarse invloeden. Ik was er in december al eens en dat beviel goed. Két szerecsen heet het. Ik was redelijk vroeg en toch was het al druk, met ook nog een aantal tafels die gereserveerd waren. Het is een leuk restaurant, door diverse trappetjes in een aantal niveaus verdeeld, veel tweetjes waar, zoals gelukkig vaak in BP, ook veel eentjes zitten.

Ik kwam op een hoog niveau te zitten en........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!