Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 26 november 2010

Quilten en Delfts blauw

Het is koud buiten, er word sneeuw verwacht, kortom het is (bijna) winter. Nou is dit niet echt mijn seizoen, maar het is wel ideaal om weer aan het hobbyen te slaan. En nou is dat bij mij puzzelen, of iets gaan fröbelen. En aangezien het al maanden kriebelt in mijn handen, en mijn hoofd vol ideeën zit, ben ik weer aan het quilten geslagen. Weet je wet, allemaal lapjes aan elkaar naaien en er dan een deken ofzo van maken.

En het doorstikken van de deken is dan het eigenlijke quilten. Dit kun je met de hand of met de naaimachine doen. Eigenlijk moet het met de hand, maar dat gaat mij te langzaam, dus doe ik het met de naaimachine…. Nou zul je misschien wel denken, dit is toch een weblog over Hongarije, wat heeft dit nou met Hongarije te maken? Eigenlijk ook niks, ware het niet dat ik nu een quilt ga maken voor ons huisje in Hongarije. Kijk en dan is de link toch gelegd.

Mijn allereerste quilt ligt nu in Hongarije op ons bed. En die ziet er leuk uit, maar het is echt een beginners geval.....

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!