Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 30 november 2010

Kunstijsbaan in Pécs

Het is bijna december en deze week is het weer hier totaal omgeslagen. Vorige week was een jas nog niet nodig en deze week is het super koud, dus ik heb de winterkleren en handschoenen uit de kast getrokken! Vandaag ga ik schaatsen, want er is een kunstbaan aangelegd in Pécs. Ik ben benieuwd hoe gezellig dat aangekleed is, want ze zijn hier al best wel in de kerststemming. Het winkelcentrum heeft een totale make-over gehad van binnen en van buiten, maar vooral inside hebben ze het vol gebouwd met kraampjes, kerstbomen, lichtjes en hele decors.

Woensdag komt Jos Very Happy en dat weekend gaan we naar Boedapest naar de kerstmarkt! We zijn ook al flink aan het brainstormen over dingen die we hier gaan doen met de mensen die blijven tijdens kerst, heb er nu al zin in! Hoor mij nou, het is nog niet eens december en kerst is al helemaal in the air. Tja de sint en zijn pieten komen niet eens langs bij mij, ben ik soms niet lief geweest dit jaar?..........

KLIK HIER voor de website van de kunstijsbaan in Pécs !!!

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!

Foto's van de kunstijsbaan ( Műjégpálya ) in Pécs