Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

woensdag 30 januari 2013

Allang weer terug!

Ook ben ik nog naar de tandarts geweest en dat is een beleving op zich. In het eerst dorpje waar een tandarts was zijn we naar binnen gegaan. Je stapt werkelijk een tijdperk terug. De man vertelde dat het vakantie was en het niet zo ging lukken in de tijd dat wij er zouden zijn.

Ok...eigenlijk had ik ook genoeg gezien. Ik durfde het bij hem niet aan, al was hij wel de goedkoopste.

De volgende tandarts was iets verder in de tijd en kon het wel realiseren maar ik moest dan maandag terugkomen. Hij had heel veel haast om weg te komen (alhoewel de praktijk tussen 8 en 12.00 geopend was en het pas 11.00 was) .

Uiteindelijk zijn we maandag naar een groter stadje gegaan en daar trof ik een praktijk waar de tandarts netjes met handschoenen aan en een mondkapje werkte. Dat gaf toch iets meer vertrouwen.

Heel apart was het dat je rechtop moet blijven zitten en de tandarts......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!