Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 24 september 2012

Eerste collegeweek

De afgelopen drie weken zijn vlug voorbijgegaan. De meeste dingen die ik onderneem zijn niet zo nieuw meer voor me, waardoor er geleidelijk aan steeds meer ritme in mijn leven komt. En dat geldt zeker nu het studerende leven is begonnen.

Het meest bijzonder van de afgelopen drie weken dat ik me voor de geest kan halen is mijn bootreisje over de Donau. Het gemeentelijk vervoersbedrijf is namelijk zo goed geweest om een veerboot in de vaart te nemen, waar je met je maandelijkse abonnement ook in mee mag varen. Voor studenten kost die sowieso nog geen €15 per maand; ik was dus tot de conclusie gekomen dat een dergelijke tochtje wel een goed idee zou zijn.

Nadeel van de boot, of voordeel als je toch de tijd hebt, is dat ze niet zo'n haast heeft om op locatie te komen. Als gevolg daarvan deel je het dek met toeristen en lokale bejaarden. En samen met dat gemêleerde gezelschap kun je dan genieten van het geweldige uitzicht op de Donau. U zou het zelf eens uit moeten proberen, zou ik zeggen. Voor het geld hoeft u het in ieder geval niet te laten. Verder had ik toen nog wel geluk met het weer, met 30 graden en een windje was het prima te doen.

Verder heb ik mij de afgelopen tijd goed gedaan aan..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!