Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 17 augustus 2012

Stappen, stappen, uitgaan en andere dingen

Sziástok!

Ellen vogyak és Erasmus diák vogyak. Beszéstek Hollandul, Angolul, Néméthül és egy kizcit Magyarul. Tíz perc múlvus kettö óra van. ZO jongs, ik kan Hongaars! Ik ben nu bijna een week hier en ik kan toch wel stellen dat als het zo moge blijven, ik een dónders geniale tijd tegemoet ga! Eens even kijken, waar was ik gebleven met vertellen.

Oja, dinsdag! In tegenstelling tot een terrasje 's avonds werd het toch een stapavond van jewelste. Net zoals maandag begon de avond in Szimpla, een groot café met overal tafels en banken en bier. Het is er ontzettend gezellig, wil het dat het helaas geen danskroeg is. Tijd dus om een coole club op te gaan zoeken. Geen idee where to go, dus nadat we een lijst hadden ontvangen van de bardame gingen we met een selecte groep op pad. Na een paar minuten kwamen we een groep van zo'n 40 mensen tegen "Yeah I'm from Norway, and I'm staying in Budapest for a couple of days. Now I'm attending the pubcrawl organized by the hostel" en na een korte "Can we join?" waren we binnen no time ook onderdeel van hun kroegentocht.

Na een flinke wandeling kwamen we aan bij..........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!