Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 23 juni 2012

Mijn groentetuin in warm Hongarije

Mijn Groentetuin

Mijn groentetuin hier in Hongarije beschrijf ik hier met alle voor en tegens, heel warm en zeer moeilijk om alle gewassen te telen.

Welke groenten in Mijn Groentetuin

In Mijn groentetuin aan de noordoever van het Balatonmeer in Hongarije wil ik graag alle groenten kweken die ik in Nederland ook in de tuin had, echter dat is niet zo eenvoudig, want de meeste soorten krijg ik niet voor elkaar. Hoe het komt dat ik veel soorten niet kan kweken is mij niet bekend, maar de warmte gevolgd door grote droogte is wel heel moeilijk werken.

Het was de afgelopen dagen 34 tot 36 graden zonder wind en dan liggen veel groenten bladeren helemaal plat op de grond, elke avond water geven kan niet voorkomen dat er elke dag bladeren verdorren, en als er na een week weinig bladeren meer zijn dan is de groei voorbij.

In mijn tuin staan op dit moment nog diverse groenten zoals.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!