Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 13 mei 2012

János

In mijn vorige blog vertelde ik over János, onze buurman. Dat hij ziek was en dat het niet goed met hem ging. Helaas heeft hij het niet gered en is dinsdag overleden…. Hij is nog geen 70 geworden, veel te jong natuurlijk. Vandaag is János al begraven, dus jammer genoeg konden wij er niet bij zijn.

Ik schrok er toch van hoor, om de een of andere reden had ik dit niet verwacht. Mario en ik hadden het er vorige week nog over, als we weer in Torvaj zijn, gaan we hem opzoeken in het ziekenhuis. We wisten natuurlijk wel dat hij in coma lag en dus hoogstwaarschijnlijk niks van ons bezoek zou merken, maar dan hadden we hem nog een keer gezien voordat het te laat was. En nu is het te laat…

Helaas is János maar 4 jaar........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!