Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 22 augustus 2011

Aangekomen!

Zoooo daar zijn we dan! Waar zal ik beginnen...



Vanmorgen om 04.40u ging de wekker (bleh) om nog even snel te douchen en de laatste spullen in te pakken. En toen op naar Eindhoven, daar had ik precies 32.0 kilo en in de handbagage 11.4 maar mocht ik na het eruithalen van een jasje mee doorlopen! 2 meter verder heb ik alles weer erin gestopt maar goed!

Toen mocht ik nog als een ware crimineel mn laarsjes uitdoen voordat ik door t poortje ging maar die gaf gelukkig groen aan!



Op naar Boedapest!



In het vliegtuig zaten bijna alleen maar Hongaren en wat jongens die (denk ik) nog even op zuipvakantie gingen. De lucht in het vliegtuig hing vol zweet en alcohol (bij de gate stonden al enkele Hongaren met een blik bier... om 8u 's ochtends!!) Oh en goedkope aftershave niet te vergeten, was echt om misselijk van te worden! Gelukkig wordt t winter hier en zullen de topjes zonder mouwen (maar mét zweetoksels) bij de mannen spoedig verdwijnen!



Wel moet ik zeggen dat ze allemaal erg aardig waren..........



KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!