Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

maandag 11 juli 2011

Emigratie naar hongarije en alles wat je mee maakt

Wat kun je verwachten als je naar Hongarije emigreert

Als je de stap zet om naar Hongarije te gaan zorg dan vooral dat je 1000 % positief ben in je geest, en dat een aan een schakeling van elke keer de zelfde ervaringen ( of misschien tegenvallers ) je niet uit het lood slaat. Degene die in het nieuwe woonland niet hoeven presteren kunnen hier anders mee omgaan maar voor anderen die even wat willen opbouwen hier moet ik absoluut waarschuwen "bezint eer ge begint".

Dit schrijf ik hier neer omdat ik dat zelf heb ondervonden en heb daar vanaf mijn eerste dagen hier in Hongarije direct op geanticipeert. Mijn bedoeling was in eerste instantie om in mijn nieuwe woonland een stukje grond te kopen en daar 4 a 6 mooie houten huisjes op te zetten voor verhuur. Ja zoals de vorige keer beschreven dromen zijn bedrog, want dat was natuurlijk een droom, maar die had best gekund.

Maar daarna heb je toeristen nodig en die zijn er maar 6 tot 8 weken hier en dat is wat weinig, dus........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!