Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

donderdag 23 juni 2011

Saying "see you..."

Hier is mijn voorlaatste berichtje, maar het laatste berichtje vanuit Hongarije...

5 maanden geleden vertrok ik op avontuur,
5 maanden heb ik vrienden gemaakt en herinneringen opgebouwd,
5 maanden heb ik genoten van Boedapest, mijn tweede thuis ondertussen,
5 maanden heb ik geleefd als een Hongaarse,
5 maanden heeft het geduurd om Egészségedre, Szia(szto), Köszönöm, Bocsánat, Igen en Nem correct uit te spreken (gelukkig ook nog enkele andere woorden)
5 maanden heb ik vrienden en familie achter gelaten,

Maar nu zit mijn laatste avond erop,

Mijn koffers staan klaar, mijn kamer is leeg en de punten zijn behaald,
Morgen trek ik voor de laatste keer de deur van ons appartementje dicht,

Maar ik zeg geen "Goodbye", maar "See You Budapest........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!