Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zaterdag 25 juni 2011

Raad je eigen wijn!

De Wijnsalonniers in Budapest hadden een schitterend idee voor de proeverij in mei: iedereen neemt een (geblindeerde) fles van zijn favoriete wijn mee en raadt zijn eigen wijn. Ik had me opgeworpen als moderator. Toen we nog in Nederland woonden, hielden vrienden van ons weleens zulke proeverijen, met groot succes. Het valt namelijk niet mee om je eigen wijn in een serie te herkennen.

Aangekomen bij Maaike leverde iedereen zijn (gekoelde en) in aluminiumfolie verpakte fles in. Zelf had ik een dessertwijn meegebracht, waarmee mijn probleem van raad-je-eigen-wijn van de baan was. Ik zette alles op volgorde, schonk steeds iedere wijn over in een karaf, liet iedereen proeven en .........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!